rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Nyx butt naked turn the other cheek palete

Drage moje,

 Posle posta o omiljenim nude ruževima ( klikni ovde )  i rumenilu ( klikni ovde ), rešila sam da vam napišem par reči o mojoj omiljenoj nude paleti koju imam malo više od godinu dana i već sam joj dotakla dno. :) U pitanju je 
nyxova butt naked turn the other cheek paleta. 


  Paleta se satoji iz dva dela: gornjeg sa 15 senki i donjeg sa 4 rumenila i 3 hajlajtera.Takođe, sadrži veliko ogledalo koje je dovoljno  da se možete našminkati bez korišćenja dodatnog ogledala. Pakovanje je crno, tipično za nyx. Kompaktno je i pogodno za putovanja jer sadrži sve što vam može zatrebati. 

 Krenuću od donjeg dela. Prvo imamo rumenila koja su fenomenalne pigmentacije. 


 Idući sa desna na levo prvo imamo pink nijansu sa sitnim šimerom, zatim hladnu baby pink nijansu. Treće rumenilo je moje omiljeno rumenilo ikada! U pitanju je koralna boja između roze i narandžaste sa zlatnim šimerom. Stoji fenomenalno na svetloj puti, da instant svež odmoran sjaj. Na fotki ispod možete videti kako izgleda kada se ublenda. Već sam mu dotakla dno, i žao mi je što se nema kupiti zasebno.  Poslednje rumenilo je hot pink boja.

                                 



Rumenila sa blicom

 Zatim slede hajlateri. Prvu nijansu koristim kao hajlajter. U pitanju je zlatna nijansa. Druge dve su previše tamne za moj ten da bi bile hajlajteri ali au savršene kao rumenilo jer daju sjaj i svežinu licu. Ja ih često ublendam zajedno sa bronzerom. Prva je breskvasta nijansa a druga ima malo više braon u sebi.


                                                                  

 Zatim imamo senke. Izuzev dve bele mat senke koje su slabo pigmentovane, senke su srednje pigmentacije. Uz bazu za senku, one su savršene za dnevnu šminku za posao ili fakultet. Lako se blendaju i može se nadograđivati boja. Sadrži 8 mat senki i 7 šimerastih. Kao što ćete primetiti na swatchevima neke šimeraste imaju tendenciju da se osipaju ali to rešavate bazom za senke ili pokvasite četkicu. 

 Slede swatch-evi po kolonama sa leva na desno. Nije korišćena baza! Prva boja je jedna od dve koje su slabo pigmentovane, sledeća je topla braon nijansa, a poslednja je mat crna.


U drugoj koloni imamo pepeljasto braon nijansu, zatim boju čokolade  i drugu belu slabo pigmentovanu nijansu.


U trećoj koloni imamo braon nijansu sa sivom u sebi, royikastu nijansu sa satenskim finišom koja je odlična za hajlajt. Na kraju imamo nijansu u boji šampanjca koja divno izgleda preko celog kapka.


U 4. koloni je crna sa zlatnim šimerom, zatim prelepa zlatna boja sa metalik odsjajem i žuto-zlatna boja. 


Na kraju imamo boju roze zlata, braon sa zlatnim šimerom i belu sa zlatnim šimerom.




 Cena ove palete je oko 2200 din i možete je kupiti u Alexandar cosmetics-u. Mislim da se za ovaj novac i više nego isplati. Ova paleta je po mom mišljenju savršena za dame kojima treba šminka za posao ili fakultet. Takođe, ako ne volite drečave nijanse senki ovo je dobar izbor za vas. Pored ove verzije palete koja je više za devojke sa toplim podtonom kože postoji i prva Butt naked paleta za devojke sa hladnim podtonom kože.

Za recenziju moje druge Nyx palete every color imaginable klikni ovde .

Koja je vaša omiljena nude paleta? Ako želite tutorijal sa ovom paletom pišite mi u komentarima.


                                            XOXO




Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...