rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Clinique Beyond Perfecting pudera


Drage moje,

 Za danas imam recenziju pudera koga sam kupila pre nekog vremena. U pitanju je Clinique-ov Beyond Perfecting 2 u 1 puder. 2 u 1 sugeriše da je da je u pitanju puder i korektor u jednom, te samim tim i pune prekrivne moći. Dolazi u kvalitetnoj čvrstoj staklenoj boci sa sunđerastim aplikatorom.




Ja sam u nijansi 2 Alabaster-u pitanju je svetla nijansa sa rozikastim podtonom.
Kao što i proizvodjač tvrdi, ovaj puder ima srednju do poptpunu prekrivnu moć. Gust je, ali lako se blenda i može se nadograditi. U početku se vidi da imate puder, ali kada se osuši stopi vam se sa kožom i kao da se nijansa pudera prilagodi potpuno vašem tenu. Daje polu-mat izgled. Kao što rekoh, stopi se sa kožom ali se i dalje vidi da imate puder, naravno. Ja imam masnu kožu sklonu aknama i lepo prekrije sve mane. Aplikator je veoma koristan u smislu da puder lako možete dodati na one mane na licu koje niste uspeli da prekrijete prvim slojem.


puder nanesen na lice sa četkicom (Blush 32)

puder nanesen na lice beauty blender-om


Što se tiče dugotrajnosti, traje ceo dan, čak i po ovim vrućinama. Na mom licu se nekada skine na bradi i iznad jagodičnih kostiju gde se inače najviše znojim i gde mi se masti koža. Ali, ukoliko dodam kameni puder, da se popraviti.
Mislim da je ovaj puder dobar za masnu i normalnu kožu. Međutim, obzirom na njegovu teksturu ima tendenciju da izgleda brašnjavo na suvim delovima lica tako da ga ne bih savetovala suvoj koži. Svi Clinique proizvodi su hipoalergeni,oftalmološki testirani i ne sadrže parfeme što ih čini idealnim za osetljivu kožu.

Sastojci:


Svoj proizvod sam kupila na aerodromu u Amsterdamu pa je bio značajno jeftiniji, oko 28 eura. U našoj Sephori košta oko 5000 din.

Kako se vama dopada ovaj puder?

XOXO

banner

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...