rougeaddictblogger@yahoo.com

Rezenzija nyx ultra pearl mania pigmenata silver & nude pearl

Drage moje lepotice,

 U ovom postu vam predstavljam moje drage NYX pigmente. Pigmenti su, kao što znate praškaste senke veće pigmentacije. Ovi pigmenti su u pakovanju od 5 ml. Za njih imam samo reči hvale. Jako su pigmentovani i postojani na očima (uz bazu naravno). Možete lako ublendati senku sa njima. Na slikama su swatchevi bez prajmera. Možete ih koristiti sa suvom ali i sa vlažnom četkicom i tada su još pigmentovaniji. 
 Jedina mana im je pakovanje. Naime, ima jako uzak otvor, tako da praktično morate izvaditi pigment na neku podlogu pa onda pokupiti četkicom.To je po meni bacanje proizvoda. 


                                          

  Nijanse koje trenutno imam su nude pearl i silver. Nude pearl je prelepa nude boja sa zlatnim odsjajem. Može se uporebiti za mnogo make up look-ova. Možete je koristiti za zlatni smokey eye, unutrašnji ugao oka i za moj omiljeni izgled a to je dnevna šminka. Jednostavno ga naneste pufnastom četkicom preko pokretnog dela kapka, u pregib stavite braon senku i ajlajner i izgledaćete odlično, jer će vam ovaj pigment dati zdrav sjaj i izgledaćete budno i odmorno. Na fotkama ispod je moj omiljeni dnevni look sa ovim pigmentom i 'Kylie Jenner inspired' noćna šminka.




 Nijansa Silver je divna siva nijansa sa metalik odsjajem. Odlična je za noćni look, sivi smokey eye. 



Kupljene su u Alexandar cosmetics-u po ceni od 320 din. Za ovaj novac se definitvno isplate jer će vam dugo trajati. Sledeće nijanse na listi želja su mi: oro, rust, penny, walnut, white i baby pink. 

Kako se vama dopadaju nijanse i da li vi koristite pigmente? 

p.s. Ako vam se dopadaju ovi look-ovi zapratite me na Instagramu ( za link klikni ovde ), kao i na Twitter-u (klikni ovde ) i Facebook-u (klikni ovde )  gde često objavljujem fotke. 



                                             XOXO


2 коментара:

  1. Nude pearl sam dugo trazila po Alexandar prodavnicama ali je uvek bio rasprodat i znam i zasto. Nijansa je bozanstvena, a ja sam umesto ove uzela beli/srebrnkasti pigment kojim sam prilicno zadovoljna samo ga ne koristim cesto zbog boje eventualno ga stavim na inner corner, tako da cu morati da isprobam jos neke nijanse :)

    Giveaway na mom blogu: sparklygoddess.blogspot.com/2015/09/mini-giveaway.html

    ОдговориИзбриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...