rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija NYX incredible waterproof korektora

Drage moje,

 Danas vam pišem o korektoru koga sam nedavno potrošila. U pitanju je Nyx-ov incredible waterproof concealer. Ovo je gust korektor u stiku. Pakovanje je u obliku olovke pa ga možete lako naneti na lice. 


  Ja nemam problem sa podočnjacima pa tražim od korektora jednostavno da mi izjednači boju na tom delu lica i da se ne uvlači u sitne borice. Ovaj korektor je ispunio taj zadatak. Medjutim, ukoliko ga želite koristiti za prekrivanje nesavršenosti (akne, ožiljci), nećete uspeti. Prekrivenost mu je slaba do srednje i definitivno nije vodootporan. Na slici ispod vidite kako prekriva venu. Moje je u nijansi Beige. 

Ovaj korektor sam zapravo najčešće koristila kao puder. Naime, jako se lepo ponaša na mojoj masnoj koži. Zbog guste strukture se lepo nanosi na lice i daje semi mat završnicu i pritom prirodno izgleda. U tu svrhu blendala sam ga Ebelin sundjerom. 
 Cena je oko 500 din za 1,5 g tako da ukoliko nemate masnu kožu i ne želite ga koristiti kao puder, u sličnom cenovnom rangu možete pronaći bolje korektore. 

Da li vi koristite ovaj proizvod?  Koji je vaš omiljeni korektor za nesavršenosti?


                                                       XOXO

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...