rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Garnier BB kreme za masnu i kombinovanu kožu

Drage moje dame,

 Danas vam pišem o mom all tyme favoritu, Garnier BB kremi za masnu kožu. Naime, o ovom proizvodu sam čitala dosta različitih i oprečnih recenzija. Mislim da je razlog tome razlika u našoj koži kao i činjenica šta želimo od svojih proizvoda. Zato vam (kao i uvek) naglašavam da imam jako masnu kožu sklonu aknama naročito u onom periodu meseca. Ova BB krema mi je idealna prvenstveno leti a i kada želim prirodnu i ne veliku prekrivenost a to je u nekim ozbiljnijim prilikama ili kada mi koža jednostavno lepo izgleda pa mi nije potrebna puna prekrivenost. Ova BB krema mi to definitivno pruža.

 U prošlom postu sam vam spomenula da sam je kupila po treći put. Ono što sam primetila je da su malo promeili formulu. Naime, krema se ranije jako osećala na alkohol a sada  prijatno miriše. Zatim nijansa Light koju sam ranije koristila (koja je inače najsvetlija) mi je bila tamna. U novom pakovanju su to promenili i light je zaista light :) Jedino što je lošije je što je malo manja pokrivnost nego ranije. Sve ostalo je isto. Ova BB krema ima slabo prekrivanje. Lepo izjednači ten. Kada želim veće prekrivanje, mešam je sa nekim drugim puderom. Ima  mat završnicu (ne potpuno mat kao sa mat puderom, već malo blistavije) i koža ostaje mat. Ja sam je nanosila bez prajmera i lepo se stapa sa kožom. Nanosila sam je prstima, sundjerom i četkom (Blush 2 i RT expert face brush). Možete je nadogradjivati i naravno dodati kameni puder. Trajnost joj je pristojna, oko 5 h. 



Moju kožu lepo hidrira. Jednostavno deluje prirodno. Ima spf 20 što je sjajno. Sastav kao što vidite na fotki, nije baš najbolji. 


Mana je što, ukoliko se znojite mnogo leti, se bukvalno topi, pa nije za neke velike vrućine (40 stepeni). Takodje, postoje samo 2 nijanse light i medium. Cena je oko 600 din za 40 ml. 

Kako se vama dopada ova i koja vam je omiljena BB krema? 

XOXO

2 коментара:

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...