rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Caudalie beauty elixir-a

Drage moje lepotice,

 Danas vam pišem najavljeni post o Caudalie eau de beaute. Nedavno, sam videla da ovog proizvoda ima i kod nas. Do sada ga nisam vidjala u apotekama. Čula sam nekoliko pozitivnih komentara o ovom proizvodu, ali pošto se svi razlikujemo a proizvod je malo skuplji, kupila sam manje pakovanje od 30ml. I... malo je reći da sam oduševljena. Bolji je od termalnih voda koje sam probala (Vichy, Avene). Nanosi se posle čišćenja lica a pre kreme i u toku dana. Ja ga koristim i za fiksiranje šminke i sa njim nakvasim b.blender. Odličan je u sve te svrhe. Lepo pripremi kožu za puder, fiksira,hidrira, osvežava i miriše fenomenalno (na limun, narandže i ružu). Sadrži mentu pa daje taj osećaj hladjenja na licu, pa mi je idealan za leto. Ne sadrži parabene. Definitivno kupujem ponovo. Kao što vidite u sastavu, sadrži ulja ali to nećete osetiti na licu već se vidi na raspršivaču pa nekada teže raspršava. Ali, to je majušna mana :)


sastav



 Ovo nije proizvod koji vam je neophodan ali je koristan. Da li umanjuje crvenilo i iritacije još uvek ne znam jer imam manje pakovanje ali kao što sam spomenula ima nekoliko namena. Cena manjeg pakovanja je 1300. Kupljen je u apoteci Zdravlje.

Da li vi koristite beauty eliksir? Kakvo je vaše mišljenje?


 Do sledećeg toplog posta,


                                       XOXO

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...