rougeaddictblogger@yahoo.com

My top 10 summer lip colors / Omiljeni letnji ruževi

Drage moje,

 U ovom postu vam pišem o omiljenim ruževima za leto. Leto nam je uveliko došlo, pa su me plaža i letnje boje inspirisale da vam napišem ovaj post. Neke od boja predstavljaju kombinacije više olovaka ili ruževa ali ideja je da vam prikažem koje ja to letnje boje usana volim. :)


 1. Definitivni favorit  za leto jesu koralne boje. Ova boja je kombinacija Nyx olovke za usne u nijansi Orange, Nyx mat ruža u nijansi Angel i bilo kog nude ruža na sredini usana. Svaka nijansa je slikana na prirodnoj i veštačkoj svetlosti.




 2. Jedna od lepih boja je i nude boja sa narandžatim podtonom. U jednom od predhodnih postova o mojoj kupovini spomenula sam Nyx okrugli karmin u nijansi Circe. Mislim da je idealan za leto i da će zbog narandžastog podtona lepo stajati na preplanulom tenu.



 3. Moja omiljena nude boja za proleće i leto je ova rozikasto-breskvasta mat boja. Još uvek nisam pronašla ovakav ruž pa boju "pravim" tako što nanesem  braon olovku, zatim blago utapkam Nyx-ov mat karmin u nijansi Angel kako bi usne dobile malo boje, zatim nanesem Avonov karmin u nijansi matte nude i na kraju utapkam belu mat senku za oči. Takođe, može se i iskombinovati Nyx olovka u nijansi Orange, ruž Circe i bela mat senka. Ovo je savršena nude ukoliko imate svetao ten.

                                 
 4. Leti (a naročito u noćnim izlasima) volim da nosim roze ruževe sa hladnim podtonom. Takav je i Nyx mat karmin u nijansi Summer breeze.



 5. Sledeća nijansa je postala moja all tyme favorit medju ljubičastim/magenta bojama. U pitanju je kombinacija Nyx olovke u nijansi Purple rain i Mac ruža u nijansi Flat out fabulous. Ovo je jedna od onih boja koju možete staviti kada žurite, uz maskaru na očima i ovaj ruž i izgledaćete odlično.

 

6. Evo još jedne koralne nijanse koja će divno izgledati kada potamnim. U pitanju je Nyx olovka u nijansi Orange i Avon ruž u nijansi Coral burst.


7. Da nastavim sa vibrantnim bojama. Ako ste čitali moje prethodne postove, već ste videli da jako volim ovaj ruž a to je Maybellinov iz kolekcije Color sensational, u nijansi Fuchsia flash. Ovo je neon pink boja koja će sjajno izgledati uz malo maskare na očima i time završavate sa šminkom.

 

8. Poslednja vesela boja je i ova koju sam spomenula u ranijim postovima a to je  boja koja je inspirisana ružem od Lorac-a u nijansi Showgirl. To je boja izmedju koralne i pink. Jarka je  boja i definitivno privlači pažnju.   Boju kombinujem tako što blago utapkam Avonov Caring Coral ruž, zatim nanesem NYX-ov mat ruž Angel,utapkam Maybelline Fuchsia Flash i završim sa belom senkom za oči. Opet, u zavisnosti od osvetljenja ova boja je nekada više koralna a nekada više pink.


 9. Poslednje dve nijanse su nijanse za svaki dan za neke ozbiljnije prilike. Ova boja je kombinacija Nyx olovke za usta u nijansi Mauve i Nyx ruža u nijansi Circe. Ovo je dobar izbor ukoliko nosite odeću jarkih boja.



 10. Ova boja je slična prethodnoj ali sa više ljubičaste u sebi. Prvo sam stavila Nyx okrugli ruž u nijansi Power pa Nyx u nijansi Circe.




 Kako vam se dopada post? Koje su vaši omiljeni ruževi za leto?


 Top 10 nude ruževa klikni ovde
 Top 10 prolećnih ruževa klikni ovde


 Do sledećeg toplog posta,


                                              XOXO




Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...