rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Nyx rumenila Pinched

Drage moje,

 Leto nam dolazi i sa njim trend koralnih boja :) . Zato sam rešila da vam predstavim moj favorit među rumenilima za leto- Nyx rumenilo u nijansi Pinched.


    Pakovanje je plastično, crno, tipično za Nyx. Dobijate 4 g proizvoda. Nijansa je prelepa pink boja sa koralnim podtonom. Sadrži zlatne šljokice koje se ne vide previše kada se ublenda rumenilo. Ovo je jako lepo rumenilo koje daje toplinu i prirodnu boju licu. Deluje malo drečavo u pakovanju, ali je savršeno i za moj svetao ten ali i za tamniji, Kao što sam napisala, daje toplotu licu i vedar odmoran izgled. Zato je prigodno i za dnevnu i noćnu šminku. Ja obožavam da ga koristim kada mi koža deluje umorno jer mi  da instant vedar izgled. :) Na slici možete videti swatch i kako izgleda kada se ublenda. Što se tiče pigmentacije, ona je odlična i može se nadograđivati na licu. Takođe, ne trusi se kada ga nanosite.



Cena je oko 650 din i možete ga naći u Alexandar cosmetics-u.

Kako se vama dopada ovo rumenilo? Koje je vaše omiljeno rumenilo za leto?

  Do sledećeg posta,
                                                    XOXO



2 коментара:

  1. Анониман6. јун 2015. 13:13

    Bas je lepo rumenilo. Imam nijansu Dusty Rose, diskretno je a opet se vidi, i kao da se ne trosi :). Inace, u zadnje vreme najcesce koristim Golden Rose Silky Touch rumenilo, preporuka ako ih nisi probala dosad :). Kristina

    ОдговориИзбриши
  2. Nemam ništa od Golden Rose, pogledacu. Hvala ;)

    ОдговориИзбриши

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...