субота, 20. јун 2015.

Easy purple smokey eye for hooded eyes / Jednostavan ljubičasti smokey eye za spuštene kapke

Drage moje,

 U ovom postu ću vam prikazati jednu od mojih omiljenih večernjih šminki, ljubičasti smokey eye. Ovo je jednostavan izgled koji koristim kada sam u žurbi. Samo da napomenem da ja nisam profesionalni šminker, već neko ko voli da se šminka, pa slobodno napišite svoje komentare.  

                     

1. Prvo nanosim bazu za senke, kako bi šminka duže trajala i za bolju pigmentaciju senki. Koristim Nyx bazu u nijansi 03.


2. Tajna lepe šminke na očima je blendanje, a za to vam je neophodna pufnasta četkica, Ja koristim Blush 14B. U pregib kapka kao bazu za blendanje drugih senki koristite svetlo braon senku. Ja ovde koristim senku iz Nyx butt naked turn the other cheek palete.


3. Za hajlajt ispod obrva koristite beličastu senku.



4. U spoljašnju polovinu kapka nanosim crnu mat senku uz pomoć 'pencil' četkice (Blush 65e).


 



 5. Istom četkicom u pregib kapka nanosim tamno ljubičastu senku.


6. Kako bismo lepo ublendali braon, ljubičastu i crnu koristim rozu senku iz Nyx-ove every color imaginable palete. Uzimam jako malu količinu na pufnastu četkicu i nanosim između hajlajta i braon i ljubičaste senke i blendam dok se boje ne spoje.


7, Na unutrašnju polovinu kapka običnom četkicom nanosim ljubičastu senku iz Avonove palete u nijansi lace electric.


8. Na unutrašnji ugao oka kao hajlajt koristim svetlo roze satensku senku iz Avonove the metallics palete.



9. Iscrtavam manji cat eye sa Lorealovim gel ajlajnerom.

                          

10. Na kraju, na vodenu liniju nanosim crnu olovku. Zatim uz linju trepavica ravnom četkicom (Blush 16 A) nanosim mat crnu senku za veći smokey efekat.




 Kako vam se dopada post? Ako imate primedbe pišite mi u komentarima. Takođe, ako želite tutorijal za neki drugi look pišite mi.

Recenzija NYX every color imaginable palete klikni ovde
Recenzija Avon the metallics palete klikni ove
Recenzija Blush četkica klikni ovde


                                                           XOXO


Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)