rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija suvih šampona Batiste i Balea

Drage moje,

 U prethodnom postu sam vam pisala o proizvodima za negu kose, i napisala da imam kosu koja se brzo maste i da mi jedino suvi šamponi pomažu. Rešila sam sa vama da podelim moje utiske o "my precious" :) Napisaću uporedne recenzije o Balea i Batiste šamponu.


 Batiste (u pitanju je clean & classic verzija) je dobar šampon, Trik sa ovim šamponima, bar za mene, je da ih nanesem neposredno pre nego što krene da se masti (čitaj dan posle pranja kose) i zaista prolongira vreme do sledećeg pranja, Još bolje ovaj posao, iako upola jeftiniji, radi balein šampon. Šamponi rade po principu talka, sadrže prah koji upija masnoću. Prednost Batiste šampona je to što se prah manje vidi sa njim dok sa Baleinim to nije slučaj. Miris im je prijatan. Batiste miriše malo oštrije recimo na limun, dok Balein ima onaj miris koji osetite u frizerskom salonu. :) Mana oba je što se brzo troše.

 Slede fotografije sastojaka. Kao što vidite osnova im je ista, sa tim što Batiste sadrži i dodatne sastojke. Cena Batiste je oko 550 a Balea oko 260 din. Isplate se i jedan i drugi,

Balea


                                                                          Batiste
Da li ste vi koristile ove šampone i kakvi su vam utisci? Da li imate preporuku za neki drugi?

xoxo

Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...