rougeaddictblogger@yahoo.com

Recenzija Essence paleta

Drage moje,

Danas vam pišem o moje dve essence palete. Slede fotografije paleta i swatch-evi. Nova sam u blogovanju pa ne zamerite previše. Saveti su uvek dobrodošli. :) Slikano je na dnevnom svetlu kako bi boje bile realne.

 Prva paleta je iz moje omiljene sun club kolekcije. Nadam se da će je ponoviti. Nijansa je 02 long beach. Pakovanje je klasična providna plastika i sadrži 8 senki i dvostrani aplikator. Moram priznati da me je četkica sa druge strane aplikatora prijatno iznenadila jer je zaista upotrebiva. Pigmenatacija je dobra. Imaju veliku manu, kao što vidite na slici, prilično su šljokičave i osipaju se. Međutim, problem rešavam sa nyx 03 bazom za senke i maybelline color tatoo senkama.
Ovo je prelepa letnja paleta sa bronzanim nijansama koje definitvno ističu preplanuo ten. 
  


Na prvoj fotografiji je prvi red senki. Prva boja je divna šampanj nijansa koja je savršena za unutrašnji ugao oka. Sledeća nijansa je boja mesa sa bronzanim podtonom. Treća nijansa jako podseća na darkhorse senku iz Naked palete. odlična je za pregib kapka. 4-ta je jedina mat nijansa. Na drugoj fotografiji je donji red senki. Najlepše su 2. i 3. nijansa. 3. nijansu obožavam da kombinujem sa maybelline color tatoo senkom 35-on and on bronze jer zajedno daju predivnu bronzanu boju koja naglašaa oči.  2. nijansu skoro uvek koristim kada kreiram zlatni smokey eye. 
  Ako želite post o mojim kombinacijama ovih senki (phototutorial) pišite mi.

  Sledeća paleta je iz night club kolekcije, nijansa 04 already midnight.


Na ovoj fotografiji je prikazan prvi red senki. Najlepša je treća po redu, plava senka koja u kombinaciji sa crnom mat u spoljašnjem uglu kapka i toplom braon u pregibu daje divan večernji look. 


U drugom redu senki najlepša je druga sa leva koja je idealna za prolećni look uz neki breskvasti karmin ili sjaj.





  Kako se vama dopada Esssence kozmetika? Da li imate neku od paleta?

x0x0



Нема коментара:

Постави коментар

I love comments :)

Free Shippingbanner

Charlotte Tilbury kozmetika

banner

Истакнути пост

Recenzija Physicians Formula Butter bronzera

Drage moje, Danas vam predstavljam moj apsolutni favorit ovog leta, Murumuru Butter Bronzer od brenda Physicians Formula. Physicians F...